diumenge, de novembre 04, 2007

Preparant la marató de Barcelona

Aquesta setmana el meu amic Gabi i jo hem decidit anar a la propera marató de Barcelona (jo em feia de rogar, cada cop m'agrada menys patir, però un sopar en joc pot fer miracles!). El 2 de marc de 2008. L'objectiu és fer 3h 30' encara que a la última marató (la meva 2a) vaig fer 4h 50'... A la primera que vaig anar, perxò, vaig fer 3h 27' (fa 18 anys!).

Així que caldrà entrenar força fins llavors. Queden només 18 setmanes.

De moment, avui he anat al Cros de Sants (10 km) i he fet 47'35''. Molt content.

La intenció és anar, durant aquest temps, a curses de 10 km i a mitges maratons. I incrementar el volum dels entrenaments. És a dir, entrenar uns 4 dies a la setmana i fer un total de 45-50 km a la setmana.

Aquí ho deixo escrit perquè em serveixi d'incentiu. ;-)

PD El proper diumenge 11 de novembre és la Cursa de Clot-Camp de l'Arpa (10 km), a la qual tinc intenció d'anar-hi.