dilluns, de juny 11, 2007

Budapest

Moltes gràcies, Toni, per la teva recomanació del rellotge però... em penso que me'l vaig perdre. No la companya Helena que, ara que ho dius, sí que em sona que el va veure... Li diré que m'ho expliqui! :-P

Un parell de coses que em van agradar de Budapest:

Els banys termals Gellert: ahhh quin relax després de passar una estona allà! Ara bé: les piscines d'aigua freda (8ºC et al) doncs com que no, prefereixo la de 36ºC (inclús la de 38ºC estava un pel calenta de més...). Ara, la meva preferida: la piscina descoberta d'aigua calentona jeje... :-D

El Central Kavehaz: o sigui, el Central Café, crec. El sopar va estar bé allà però l'esmorzar de l'endemà amb musiqueta de piano en directe: inmillorable. I a més: els cambrers/es d'aquí, simpatiquíssims (no habitual a Hongria, em sap greu dir-ho).

Un viatge molt agradable, la veritat! :-)