dissabte, d’agost 09, 2008

Mèxic: Dia no sé quants (ja m'he perdut) :-)

Hola de nou des de Puebla, des de casa de la família de la meva companya. Ja queden poquets dies per tornar a Barcelona. Però abans: demà l'Itzel i jo farem de padrins del Santi (2 mesets ara). I després: un parell de dies més al DF (que m'ha encantat) i cap a BCN falta gent. Són les Festes de Gràcia tan bon punt arribem! :-P

Els dies passats hem estat, apart de al DF, a Acapulco: imagineu-vos una mena de Lloret de Mar, Benidorm i Marbella tot juntet. Doncs això. Hem disfrutat perxò de la platja, del menjar, del sol (em pica l'esquena de la cremor), de més família de l'Itzel (en són un munt! -o un pilot, com diria la companya Helena- ;-) i no ens hem deixat emportar pels forts corrents de l'Oceà Pacífic.

Fins aviat!

1 comentari:

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.